معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزههای علمیه خواهران با انتشار فراخوانی، از اساتید محترم خواهر برای حضور در عرصه تبلیغی ایام محرم و صفر دعوت بهعمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران، این فراخوان در راستای تقویت فعالیتهای تبلیغی بانوان طلبه و بهرهگیری از ظرفیت اساتید حوزههای علمیه خواهران در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) منتشر شده است.
بر اساس این فراخوان، اساتید علاقهمند میتوانند با مراجعه به سامانه «نجم» به نشانیhttps://najm.whc.ir نسبت به ثبتنام اقدام کنند.
مهلت ثبتنام در این فراخوان ۱۵ روز اعلام شده و متقاضیان میتوانند از ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ تا ۸ تیر ۱۴۰۵ ثبتنام خود را تکمیل کنند.
انتهای پیام/
نظر شما