آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران، آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران، امروز دوشنبه یکم تیرماه در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران کشور برگزار شد و در این مراسم از خدمات دکتر علی طائیزاده، رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات تقدیر و سیدحسن هانی بهعنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.
این آیین با حضور حجتالاسلام والمسلمین علیزاده، مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور، برگزار شد.
حجتالاسلام والمسلمین علیزاده در این نشست، با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، بر جایگاه راهبردی عرصه فناوری در حوزههای علمیه خواهران تأکید کرد.
وی اظهار داشت: مجموعه فناوری از کادری متعهد و کارآمد و محیط کاری ارزشمند برخوردار است که هیچ حاشیهای در آن مشاهده نمیشود. انس، همدلی و همراهی در این مجموعه کاملاً حاکم است و شاخصهای تلخ رفتاری که گاه در برخی سازمانها دیده میشود، در این مجموعه وجود ندارد. این تیم منسجم و همدل با ذوق و انگیزه برای پیشبرد امور تلاش میکند و امیدواریم این سیر تکاملی با قوت ادامه یابد.
مدیر حوزههای علمیه خواهران همچنین بر بهرهگیری از تجارب رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات تأکید کرد و این حوزه را نقطهای مهم برای سرمایهگذاری دانست و گفت: سال ۲۰۲۶ نقطه عطفی در عرصه فناوری است.
علی طائیزاده، رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران نیز با اشاره به روند شکلگیری این مرکز، گفت: این مجموعه از سالهای ابتدایی با امکانات محدود و نیروی انسانی اندک فعالیت خود را آغاز کرد، اما بهتدریج با تکیه بر توان نیروهای جوان و پرانگیزه، مسیر رشد و توسعه را طی کرد.
وی افزود: مهمترین تجربه این سالها، اعتماد به نیروهای داخلی و فراهم کردن بستر رشد برای آنان بوده است؛ نیروهایی که بسیاری از آنان از همین مجموعه فعالیت خود را آغاز کردند و بعدها در پروژهها و حتی شرکتهای فناورانه موفق عمل کردند.
رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات تأکید کرد: نگاه راهبردی و دادهمحور به فناوری اطلاعات، شرط اصلی پیشرفت سازمانهاست.
در ادامه این مراسم، سید حسن هانی، رئیس جدید مرکز فناوری اطلاعات حوزههای علمیه خواهران، با اشاره به ضرورت بهرهگیری از ابزارهای نوین بهویژه هوش مصنوعی، اظهار داشت: سازمانها ناگزیرند نقشها و فرایندهای خود را بازتعریف کنند تا در آینده دچار عقبماندگی نشوند. با تداوم حمایت مسئولان، مسیر توسعه فناوری در این مجموعه با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/
نظر شما