جمعی از طلاب خواهر مدارس علمیه در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد و اول تیرماه با حضور در نمایشگاه «بانوی ایرانی» از بخشهای مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران، جمعی از طلاب خواهر مدارس علمیه در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد و اول تیرماه با حضور در نمایشگاه «بانوی ایرانی» از بخشهای مختلف این نمایشگاه بازدید کردند و با محتوای ارائهشده در آن آشنا شدند. در این برنامه، روز شنبه ۳۰ خرداد طلاب مدارس حضرت آمنه(س)، کریمه اهلبیت(س) و معصومیه جعفریه از نمایشگاه بازدید کردند.
همچنین روز یکشنبه ۳۱ خرداد طلاب مدارس حضرت خدیجه(س) و آیتالله ایروانی و در روز دوشنبه اول تیرماه نیز طلاب مدارس شهید حاج غفاری و صالحات در این بازدید حضور داشتند.
گفتنی است، نمایشگاه «بانوی ایرانی» با هدف تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و معرفی زنان اثرگذار در انقلاب اسلامی برپا شده است؛ نمایشگاهی که میکوشد با روایتهای تصویری و محتوایی، نقشآفرینی بانوان در عرصههای فرهنگی، اجتماعی و حکمرانی را به تصویر بکشد.
بخش نخست این نمایشگاه با عنوان «الگوی انسان» به معرفی هفت زن قرآنی اختصاص دارد. در بخش دوم، مؤلفههای الگوی زن شرقی و زن غربی تبیین شده و در کنار آن، الگوی مطلوب یعنی «زن مسلمان ایرانی» معرفی میشود. بخش پایانی نمایشگاه نیز به بررسی روایتهای معارض در موضوع زن میپردازد.

انتهای پیام/
نظر شما