بازدید طلاب خواهر مدارس علمیه از نمایشگاه «بانوی ایرانی»

جمعی از طلاب خواهر مدارس علمیه در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد و اول تیرماه با حضور در نمایشگاه «بانوی ایرانی» از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جمعی از طلاب خواهر مدارس علمیه در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد و اول تیرماه با حضور در نمایشگاه «بانوی ایرانی» از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند و با محتوای ارائه‌شده در آن آشنا شدند. در این برنامه، روز شنبه ۳۰ خرداد طلاب مدارس حضرت آمنه(س)، کریمه اهل‌بیت(س) و معصومیه جعفریه از نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین روز یکشنبه ۳۱ خرداد طلاب مدارس حضرت خدیجه(س) و آیت‌الله ایروانی و در روز دوشنبه اول تیرماه نیز طلاب مدارس شهید حاج غفاری و صالحات در این بازدید حضور داشتند.

گفتنی است، نمایشگاه «بانوی ایرانی» با هدف تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و معرفی زنان اثرگذار در انقلاب اسلامی برپا شده است؛ نمایشگاهی که می‌کوشد با روایت‌های تصویری و محتوایی، نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و حکمرانی را به تصویر بکشد.

بخش نخست این نمایشگاه با عنوان «الگوی انسان» به معرفی هفت زن قرآنی اختصاص دارد. در بخش دوم، مؤلفه‌های الگوی زن شرقی و زن غربی تبیین شده و در کنار آن، الگوی مطلوب یعنی «زن مسلمان ایرانی» معرفی می‌شود. بخش پایانی نمایشگاه نیز به بررسی روایت‌های معارض در موضوع زن می‌پردازد.

بازدید طلاب خواهر مدارس علمیه از نمایشگاه «بانوی ایرانی»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha