مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور از مدرسه علمیه خواهان آبیک قزوین دیدار و با اساتید و طلاب این مدرسه علمیه گفتوگو کرد.
بهگزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران/قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر حوزههای علمیه خواهران کشور همراه با معاونین و هیأت همراه و حجت الاسلام و المسلمین کاظملو مدیر حوزه علمیه استان قزوین از مدرسه علمیه خواهان آبیک قزوین دیدار و با اساتید و طلاب این مدرسه علمیه گفتوگو کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان حجت الاسلام کاظملو در ابتدای جلسه پس از خیرمقدم، گزارشی از فعالیت طلاب و حوزه علمیه خواهران استان ارائه کرد.

حجتالاسلام والمسلمین علیزاده، با سفر به استان قزوین با اساتید سطوح ۲، ۳ و طلاب مدرسه علمیه خواهران زینبیه آبیک این استان دیدار و گفتوگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده گفت: حوزه های علمیه خواهران نهاد بیرقیب در کشور است و جهت گفتمانسازی و رساندن بانوان برای تمدن اسلامی باید در این شرایط کنونی و سخت و بحران به آن هدف برسانیم.
وی گفت: بزرگ معلم تاریخ زینب (س) یک بانو درشرایط سخت و در کنار برادرذتکه تکه در نینوا را ببینید و کودکان و قافله را آن گونه که در بلندای تاریخ صدایش پیچید «مارایت الاجمیلا» اینگونه شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کرد، لذا این ایام نیز که متعلق به زینب کبری س است، باید از ایشان الگو گرفت که میداندار و پرچمدار بود، ان شاء الله ما نیز توفیق داشته باشیم در بحرانهای سخت انقلاب اسلامی پرچمدار و میداندار تاریخ انقلاب باشیم.
گفتنی است در این نشست، تعدادی از اساتید سطوح مختلف به بیان نقطه نظرات و دغدغههای آموزشی پرداختند و بخشی از مشکلات موجود در عرصه تحصیل و تدریس در مدارس علمیه خواهران را مورد توجه و رسیدگی به آن را مورد تأکید قرار دادند.
انتهای پیام/
نظر شما