تشکیل کارگروه‌های تخصصی در هیئت دختران نوجوان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج)

نخستین نشست هیئت دختران نوجوان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) با حضور کادر آموزشی مدرسه و جمعی از دختران نوجوان محله برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/تهران، اول تیرماه نخستین نشست هیئت دختران نوجوان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) با حضور کادر آموزشی مدرسه و جمعی از دختران نوجوان محله و با محوریت شعار «در خیمه حسینیم؛ خون‌خواه و جان‌فداییم» برگزار شد و در آن، درباره فعالیت‌ها، اهداف و نحوه مشارکت اعضا در برنامه‌های هیئت گفت‌وگو و تبادل نظر برگزار شد.

در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی اعضا در اداره و پیشبرد برنامه‌ها، کارگروه‌های «محتوایی»، «اجرایی»، «رسانه‌ای» و «میزبانی» تشکیل شد و شعار محوری هیئت و اهداف کلی فعالیت‌های آن برای حاضران تبیین شد.

هیئت دختران نوجوان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) پس از طی مراحل برنامه‌ریزی اولیه، فعالیت خود را آغاز کرده است و در ادامه، برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و مهارتی خود را در بستر هیئت دنبال خواهد کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست، درباره شیوه برگزاری جلسات، تقسیم مسئولیت‌ها میان اعضا و فضاسازی متناسب با هویت «خیمه» هم‌اندیشی شد و پیشنهادهای مختلفی از سوی حاضران مطرح شد.

استمرار فعالیت‌ها و توسعه برنامه‌های متناسب با نیازها و ظرفیت‌های دختران نوجوان، از مهم‌ترین چشم‌اندازهای این مجموعه عنوان شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha