سه راهکار برای انس با امام زمان (عج)

استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در نشستی گفت: باور به حضور و نظارت دائمی امام در زندگی فردی و اجتماعی، انس و ارتباط مستمر با کلام وحی (قرآن کریم) و خدمت به مؤمنین و تلاش برای رفع مشکلات آنان، سه راهکار عملی برای انس با امام زمان (عج) است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/مرکزی، مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اراک با برپایی غرفه‌ای در پیاده‌راه شهید پاکپور، میزبان نشست اخلاقی - تبلیغی با حضور خانم میرناصری استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بود.

خانم میرناصری استاد حوزه به تشریح ارتباط میان ایام سوگواری محرم و صفر و عزاداری حضرت امام حسین (ع) با مسئله ظهور حضرت بقیةالله الاعظم (عج) پرداخت و با تأکید بر اهمیت مجالس اهل‌بیت (ع) به عنوان فرصتی معنوی، این مجالس را بستری برای بهره‌مندی از فیوضات الهی دانست.

استاد حوزه علمیه خواهران، شعار حسینی هیهات منا الذله را نمادی از مقاومت و عزت‌خواهی دانست و خواستار تجلی این مفهوم در عمل و پایداری در برابر سختی‌ها شد.

خانم میرناصری سه راهکار عملی برای انس با امام زمان (عج) را به علاقه‌مندان معرفی کرد و گفت: باور به حضور و نظارت دائمی امام در زندگی فردی و اجتماعی، انس و ارتباط مستمر با کلام وحی (قرآن کریم) و خدمت به مؤمنین و تلاش برای رفع مشکلات آنان، سه راهکار عملی برای انس با امام زمان (عج) است.

وی بر اهمیت حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، تلاش برای ایجاد و تقویت امید در جامعه و حمایت همه‌جانبه از مقام معظم رهبری تأکید کرد.

لازم به ذکر است در طول برگزاری این نشست، علاوه بر سخنرانی، فعالیت‌های تبلیغی چهره به چهره و توزیع تراکت‌های مربوط به جذب دانش‌آموز برای مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) نیز به منظور معرفی ظرفیت‌های آموزشی این مرکز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha