تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از نقش‌آفرینی مؤثر طلاب خواهر در جهاد تبیین

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی، از نقش‌آفرینی مؤثر طلاب خواهر در عرصه جهاد تبیین و حضور آگاهانه آنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، در پیامی از مدیران استانی، اساتید، کارکنان و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور به‌دلیل حضور مؤثر در جهاد تبیین قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم؛

در برهه‌های حساسی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با فتنه، جنگ ترکیبی و بحران‌های تحمیلی دشمنان مواجه بود، مجاهدتِ مومنانه و حضورِ آگاهانه شما طلایه‌داران عرصه علم و ایمان، جلوه‌ای درخشان از «جهاد تبیین» را به نمایش گذاشت.

در این خصوص ضمن سپاسگزاری از عنایت حضرت آیت‌الله اعرافی، نسبت به این حرکت حوزه های علمیه خواهران، لازم می دانم بار دیگر مراتب تقدیر و سپاس ویژه خویش را بابت نقش‌آفرینی مؤثر، پیشگامی در میدانِ حضور و ایستادگیِ بصیرتمند شما در کنار مردم شریف ایران، وحدت و یکپارچگی و خنثی کردن توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه میان این ملت شریف، در مسیر دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و پاسداری از کیان اسلام ناب ابراز می‌دارم.

بی‌شک این حماسه‌آفرینی‌ها و ایفای نقش در تبیین حقایق، باقیات‌الصالحاتی ارزشمند در پرونده مجاهدت‌های علمی و فرهنگی خواهران طلبه خواهد بود. از درگاه خداوند متعال، عزت روزافزون، توفیق خدمت مستمر و سربلندی تمامی مجاهدان و فعالان عرصه‌ی جهاد و ایثار را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

با احترام

مهدی علیزاده

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha