دیدار با خانواده بسیجی شهید حمید خلیلی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان به همراه کادر حوزه علمیه از خانواده شهید حمید خلیلی، شهید جنگ تحمیلی سوم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/قزوین، جمعی از کادر اداری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، طلاب مدارس و مسئولین بسیج طلاب شهر قزوین صبح روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور در منزل بسیجیِ شهید حمیدخلیلی در شهر صنعتی البرز از شهدای جنگ رمضان یاد این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کاظم‌لو گفت: خون غوغا می‌کند چنانکه می‌بینیم خون رهبر شهید مردم را مبعوث کرد، لذا نشر خاطرات شهدا از وظایف حوزه خواهران است تا یاد شهدا زنده بماند. شهید خلیلی قطعاً با یقین این راه را رفته‌اند و به سمت شهادت پرواز کردند.

همسر شهید در ادامه گفت: من و شهید خلیلی دو تا رفیق بودیم. آخرین بار با هم رفتیم کرمان مزار شهید سلیمانی. شهید با شهید حمید رنجبر خیلی رفیق بودند. هر دو بمب خنده بودند. این دو حمید همیشه با هم بودند و همه جا با هم بودند.

خواهرزاده شهید خلیلی با اشاره به اینکه شهید داوطلبانه پشت لانچر پدافند نشست، گفت: دایی شهیدم نگاه پدرانه به اعضا فامیل داشتند و وقتشان را اول برای بچه‌های فامیل می‌گذاشتند، همچنین وقتشان مختص برای بسیج پیشکسوتان بود. او خادم الحسین و همیشه دنبال صلح دادن دیگران بود. عکس گوشی ایشان همیشه عکس آقا بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha