در پی ثبت پویشی از سوی جمعی از طلاب خواهر برای برگزاری غیرحضوری امتحانات پایانترم، مرکز مدیریت حوزههای علمیه خواهران اعلام کرد که آزمونها مطابق برنامه فعلی بهصورت حضوری برگزار خواهد شد.