مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز جنگ تحمیلی دوم، پیامی را در بزرگداشت شهدای حوزههای علمیه خواهران ایراد کرد.
مدرس حوزه علمیه فاطمیه خرم آباد بر ضرورت الگوگیری عملی از سیره شهدا در عرصههای فرهنگی، اجتماعی و تربیتی تأکید کرد و با اشاره به جایگاه الگو در تعالیم دینی و نمونههای تاریخی، شهدا را بهترین الگو برای تعالی فردی و اجتماعی معرفی کرد.