مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران استان البرز، بر ضرورت گذار از رویکردهای صرفاً انضباطی به مدیریت تربیتی و تأکید بر تشکیل «حلقههای تربیتی» برای شکوفایی استعدادهای طلاب تأکید کرد.