همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین تجلیل و تکریم از اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان در شهرهای خرمآباد، دورود، الشتر و پلدختر با حضور مسئولان و اساتید حوزه برگزار شد.
استاد مدرسه علمیه ریحانهالنبی(س) رفسنجان با بیان اینکه سخن گفتن از «مقام استاد» در حقیقت سخن گفتن از «هویت حوزه» است، گفت: حوزه بدون معلمِ واصل و عامل، صرفاً مجموعهای از کتابها و ساختمانهاست؛ در سنت دینی ما، نخستین معلم، خدای متعال است؛ الرَّحْمٰنُ عَلَّمَ الْقُرْآنَ بدین معنا که استادان در امتداد مسیر وحی و تعلیم الهی گام برمیدارند.