مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین با تأکید بر نقش محوری این مدرسه به عنوان قرارگاه فرهنگی مبلغین، از فعالیت مستمر بیش از ۳۴۰ طلبه و دانشآموخته این مرکز در عرصههای جهادی، علمی و فرهنگی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران/همدان، خانم طیبه رشیدی، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان فامنین، در مراسمی با حضور خانم طالبی معاون فرهنگی تربیتی حوزههای علمیه خواهران حجت الاسلام رضایی معاون مالی و پشتیبانی حوزههای علمیه خواهران و مقامات ارشد سیاسی و مذهبی از جمله دکتر فتحی فرماندار، حجتالاسلاموالمسلمین غفاری امام جمعه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با بیان اینکه این مدرسه علمیه به قرارگاهی برای خواهران طلبه و مبلغین در مسیر اعتلای وطن و فعالیتهای جهادی تبدیل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۰ طلبه در حال تحصیل بوده و قریب به ۲۸۰ نفر از دانشآموختگان این مرکز در حوزههای مختلف فرهنگی فعالیت دارند.
خانم رشیدی نوا با اشاره به اقدامات عمرانی و نرمافزاری انجام شده در این مدرسه افزود: با همت خیرین، هیئت امنا و مسئولان، گامهای مؤثری در جهت هوشمندسازی کلاسهای درس، تکمیل زیرساختهای کتابخانه و احداث مهدکودک برداشته شده است.
وی با تأکید بر استمرار فعالیتهای علمی و تربیتی در شرایط غیرحضوری گفت: کادر و اساتید مدرسه با بهرهگیری از علوم روز، تمامی توان خود را برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و تهذیب طلاب به کار گرفتهاند تا وقفهای در روند آموزشی ایجاد نشود.
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین، حضور طلاب در مساجد و گروههای جهادی را نشاندهنده پیوند عمیق آنها با بدنه جامعه دانست و تصریح کرد: خواهران طلبه در کنار مردم بوده و با روحیه انقلابی، برای پیشرفت کشور و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در آمادگی کامل به سر میبرند.
خانمرشیدی نوا در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولان، ابراز امیدواری کرد که دلجویی و پشتیبانی مدیران از طلاب، در شرایط فشارهای اقتصادی کنونی، موجب تزریق امید و نشاط بیشتر به جامعه مبلغین شود.
شایان ذکر است این مراسم با اجرای برنامههای حماسی توسط طلاب، بازدید مسئولان از بخشهای آموزشی، کتابخانه و مهدکودک و همچنین کاشت نهال در حیاط مدرسه به یاد خیرین و در راستای توسعه فضای سبز پایان یافت.
انتهای پیام/
نظر شما